CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

20080805

bi hey gidi de benden..

ikinci kez tatil finitto..bize kalsa bitmez miydi? ama yine bitiren biz olduk!
her neyse internetten uzak durulmalıdır tatillerde..kalabalıktan sesten ve sıcaktan..
ben oyle bi cennette idim ki, kalabalık sessiz,sesler sıcak, hava cok serindi!
dönmek istemezdim kocaman şehirlere..kocaman şehirler duran bi otobusun icinde ayakta yolculuga benziyor.bacakların yoruluyor,terliyorsun..
fakat asla ikinci bir durağa gidicek paran kalmıyor..takatin de..hep olduğun yerdesin!
ben cennette kalmak isterdim..

neyse ki kucağında uyuyorum, farketmez nerde olduğum..

2 yorum:

TiyamiN said...

bizim için de çıkarsaydın tadını tatilin, büyük dilim senin olsun üstündeki meyvelerden fln:)
buralara da gel yahu!

bohemian-jesus said...

kaktus meyvesi bol bol :)
bodrum fena guzeldi yahu..istanbul ankara trafigi bittigi vakit koyume donucem sabirlan ozlemekteyim sizleri :)