CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

20080313

dribbling

aldım sevgili kakaos pasınızı..bakalım vurabilicekmiyiz kaleye..deniyelim :)



hiç düşünmedim..bi kere şu sıralar maddiyat sıkıntısından kaynaklanan pozisyonum itibariyle en cok aldııgım şey kartvizit :) hem beleş hem de olduuukca işe yarıor pek guzel bi koleksiyon oldu sagolsunlar hanfendiler beyfendiler:)






onun haricinde genelleme yabıcaksak benim hayatimda ayda iki kez olmak üzere aldıgım ürün converse oluor sanirim..her ay iki kez alınır,ertesi ay vazgecilmez olarak belirlenen daha sonra giyilemk üzere bi kenara bırakılır digeri atılır..





üçüncü sırayı ise sanirsam bu alıor,aslında ikinci sırada olması gerekiordu,hatta bütün sıralar onun olsun be :)








gelelim ihtiyactan ote boyuttaki (takınt diyoruz) ve kakaosumun bahsettigi meseleye..benim de vazgecilmezim budur efendim alisveriste..
gomlek! bir buket klasigi ya da uniforması mi diyelim :) tommy ve mudo
tercihimizdir..






bunun haricindeki asil zamanim alisveris anlaminda teknosa da gecior :)delirmiş gibi saldırıorum ama bıktırmıorum ..benimle beraber satis elemanlari da cok egleniyor yine gel diyorlar..satin almıyorum diyorum.bigun hepsini bi pakette saticaz sana diorlar..ah ulen olup cikiorum :)
kitaplar albumler alınır biriktirilir ta ki koca bir yıgın haline gelip beni aah altında kalicam imdak imdak akut şeklinde rahatsız edene kdr.. sonra hepsi birden okunur ardıardına muzikcalara takılıp dinlenir..beyinbas patlatılır yorulunur..bunun üzerine en güzeli bi cuklata alinir..yemişim ulen dünyasını diyip dans ederek yola hızlı adımlar ve salak bi gülümsemeye devam edilir..yine beleşe gelen şu olur..her tür tepki alınır!
iyi geceler sevgili okurlar..

1 yorum:

es said...

aslında kakaosu tanıyorsan bunları bilmemekte ayıp olur.. şunuda itiraf etmeliyim ki galiba gömlek vakası bana kakoştan geçti.. deli gibi gömlek arıorum..
birde sıkıntım var ki bedenime göre gömlek bulamıorum :S