CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

20090131

ben bir masal anlattım,sen yoktun..

iki farklı acının iki masalı birleşti bir gece..

"Bitane" cici kelebek varmış..bir gün kozasından çıkmış ve dünya denen yerle karşılasmıs.çirkinmiş bu dünya yalanmış ama nasıl olsa ölücem demiş kelebek en iyisi çirkinlikerin tadını cıkarayım ve uçmaya başlamış...

bi dala konmuş önce,dalın üzerinde yeşil yaprakları varmış.biraz yiyip karnını doyurmaya calısırken kücük bi rüzgar atıvermiş kelebeği yaprakla beraber dalın üzerinden..
umutla uçmaya devam etmiş cici kelebek ve başka bi dal bulmuş sonra..
yaprak yokmuş bu kez ama daha güzel rengarenk çiçekleri varmış.sıcacık icinde uyuyup dinlenicekken bi arı gelmiş koşarak yanına.git burdan o benim demiş.korkuyla titreyen kanatlarını cırpıp bi başka ağaç aramış.bulmuş yeniden..
Bu ağaç ötekilere hiç benzemiormuş
Bulutlara değen dalları,nehirlere uzanan güçlü kökleri varmış..
şaşırmış kelebek.ilk defa gerçek oldugunu görmüş masallardaki o ağacın..
konmaya korkmuş,tedirgin olmuş önce..
Sonra yemyeşil pullarıyla parlayan bi kurbağa görmüş onu. "Hoşgeldin,demişkokrma gel hadi burda ikimize de yeticek kadar yer var."
çekinerek gülümsemiş kelebek.yavasça konmuş dala..
kurbağa o kadar parlakmış ki kelebekcik gozlerini ayıramaz olmuş ondan..

derken,ordan sessizce geçen bi sineği yutuvermiş kurbağa..
çok korkmus kelebek. "Neden yaptın?" diye sormuş ağlayarak..
"Çünki ben bi kurbağayım" demiş."arada sırada karnımı doyurmam gerek."
Peki demiş kelebek.beni de yiycek misin?
gülümsemiş kurbağa..senin kadar güzel bi böceğe asla kıyamam..demiş!

akşama kadar güneşte ısınıp nehirde yüzmüşler beraber.kelebek hiç olmadığı kadar mutlu olmuş kısacık ömründe.sonra güneş yavaşca batıp,geceyi ve yıldızları bırakmış onlara.

kurbağa sormuş: korkuyor musun ölmekten?
kelebek o kadar mutluymuş ki "ben ölmeyeceğim ki" demiş..
gülmüş kurbağa..kelebeği omzuna alıp uykuya dalmışlar huzurla.

sabah olduğunda kelebeğin etrafında hiçbişey yokmuş.
ordan oraya uçup ağlayarak kurbağayı aramış..ama ne ağacı ne de kurbağayı görebilmiş..
sonra başka bi kelebek cıkmıs karsısına
hemen sormus "nerde sevgilim?evim nerde?"
"sen öldün" demiş diğer kelebek.
olamaz diye haykırmış bizimki." benim daha bir kaç saatim vardı?!"
o da :"bana inanmıyorsan kurbağaya sor" demiş."seni o öldürdü!"
kelebekcik saskinlık icinde koşmuş.
"bu nası olur?doğru mu bu?"
Gülmüş ağlayan gözleriyle kurbağa.doğrular gibi kafasını sallamış.
neden diye ağlamış kelebek.."neden yaptın bunu"
"çünki acıktım" demiş kurbağa sakince.
"iyi ama hani bana kıyamazdın" diye bağırmış kelebek "bana nasıl kıydın"
durup biraz bakmış kelebeğin gözlerine..

"sana söylemiştim.." demiş yerinden yavasca kalkıp..

"çünki ben bi kurbağayım.! senin ömrün bir gün...benimse hergün, yaşamam için bir güne ihtiyacım var"

anlamış kelebeksonra..

kurbağaya verdiği bir ömür,onu bir ömür yaşatıcakmş aslında...