CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

20081127

üstümden yük kalkmis bir kedi gibi umarsızca kanat cırpıp yemyeşil kırlarda kopek salyası toplamaktayım rengarenk!!

evet evet aynen böyle..daha iyi acıklanamazdı..
şimdi bu facebook varya ben onu icat edip cıkaranın ta mına koyiim..yani koyiim isterdim! neyse buna nasıl karar verdim ilk once hikayesi soyle oldu

bi kızcagız varmıs..kendi halinde rengarenk saclarından cok daha guzel hayalleri varmis..iyi kalpliymis belki arada hataları olurmus ama o yasında ölümü haketmiormus en azından!!
bilmez ki kimse tarihi saati..bi an kapısını calivermis azrail..itiraz etmeye vakit kalmadan gocup gitmiş..arkasinda kocaman bi üzüntü,saskinlik,yasadıgı bi kac yılda kazandıgı sevenleri bi de facebook kalmis..sonra kızcagızın işte o sevenleri sanmis ki O'nun "WALL" una rahmet dileklerimizi yazarsak bizleri görür sevinir..hatta bir de "send her a message" yaparsak iyice keyfi yerine gelir oralarda yalnız hissetmez!
ama kızcagız bunların hiç birini göremezmiş..benim gibi "gören"ler ise içlerinden bıraktıkları üç satırlık dualarının ardından sosyal arac olanarak adlandırılan ve herkesin don rengine kadar bütün ozeline "comment" hakkı saglayan,igrenclikleri gunden gune canını sıkan bu olayı bu hale getirip boyle algilayanlara lanet etmiş...aralarında olmak istememiş..
üstünden o kızcagız gibi bi sürü yitip gitmiş canın agırlıgını da kaldırıp atmıs,kurtulmus...

genc yastaki bi ölümü :"inanamıyorum cnm yhaaa sen nası ölürsün..nese alla rahmet eylesin..kib mucuks" şeklinde algılayan ve öyle yaşatan zihniyete ben burdan yazıklar olsun desem ne gibi bi fayda saglarım ki..

bir de asli sebebi vardır ki onu ne siz sorun ne ben soyliyim..
susmak istiyorum şuan..evet evet..susuyorum!!

0 yorum: