CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

20080421

bir gün bir gün bir cocuk...

şeker sanmış ya ilaci..var mı o şeker gorunumlu ilaçlardan..atiim bi kac tane! tutmasin beni hayat..nasil da salliyor dakikalik işlemlerle..rock'n'roll babe..

sorun nedir?benim sorum yoktur..aslinda bi suru vardir..bi de coban.. ben cobanlari pek sevmiyorum..

şimdi sen benim yanımdasın..ben seni özlüyorum..
uzaktakileri ozlemek gerekmez mi?onları da cok ozluyorum..ama kimilerinin icimde evleri..sigaradan cektigim her nefeste tütüyor bacalari..biliyorum ki hala icerdeler o vakit..hiç gitmemiş gibi..

sen de benim tek kalicak yerimsin..
agir gelir miyim kefede bilmem..ama koyarsan ellerini digerinin uzerine ben goge yukselirim..ellerin yeterli ellerin guzel..sen guzelsin..

artik ruya gormuyor kadın..

bunu sadece sen başardın..
elimde sadece haftalarim var günlerim..ben ne zaman başaracağım!?

0 yorum: